Slovensko 2012 - den první









Letošní pobyt s Willíkem se konal na Slovensku, v Malé Fatře, v hotelu Smrečina v Malé Lučivné.

Z Česka dorazilo 9 rodin, ze Slovenska 17, další rodiny se zastavily "na kus řeči". My jsme vyrazili s Bártem a s Lídou, Bártovou asistentkou ze školky, která nás letos doprovázela, v pátek v půlnoci. Nechtěla jsem jet po D1 přes den a říkala jsem si, že bude lepší, když Bárt cestu prospí. Docela se to vyplatilo, byť tedy cesta byla značně únavná. Stavěla jsem ale pravidelně, doplňovala energii kávou a energetickými nápoji, na místě jsme byli v půl 8 ráno. Pršelo. Naštěstí jsme se mohli hned ubytovat.

Nezbytný iPad a pejsek



Ranní procházka po sjezdovce. Gumový obleček se osvědčil.











Bartoloměj na sjezdovce nad hotelem Smrečina




U oběda



Odpolední vycházka po okolí - trochu se vyčasilo.



Večerní muzikoterapii pro malé i velké už ale Bartoloměj zaspal. A i my s Lídou jsme se zdržely jen velmi krátce... Únava po nočním přejezdu byla znát...

Pár večerních videí:

Skákal pes - muzikoterapie



Muzikoterapie: Kůň frknul



Muzikoterapie: Já mám koně



Muzikoterapie: Když se zamiluje kůň







Přidat nový komentář:

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Set piktogramů - nežádoucí chování

Set piktogramů - aktivity do školky