Rakousko, den 3. Zinsberg v mlze a Hintersteiner see


Rakousko, den 3. Bloudíme mlze... Předpověď počasí: 100% déšť. I přes to vyrážíme. Autem do Brixen im Thale a odsud dvěmi lanovkami na Zinsberg (1680 m.n.m.) Cestou neprší, ale nahoře je mlha. Jdeme se podívat na jezero Jochstubnsee, málem ho nenajdeme:-) Sbíráme borůvky, samoobslužnou studánku s občerstvením ponecháváme bez povšimnutí. A začímá pršet. 
 
V dešti a v pláštěnkáh se pak vracime cca hodinku k prostřední stanici lanovky. Ušli jsme asi 6 km (do toho je započítán asi kilometr, kterým jsem se vracela k jezeru pro zapomenuté hůlky), což pro dnešek rozhodně stačí.





Odpoledne se zase na chvilku vyčasilo, a tak jsem v podvečer, v jakémsi slunečném okně, vyrazila k blízkému jezeru Hintersteiner see. Zaplatila jsem 4 eura za parkování a vydala se na 5 km okruh kolem jezera. Nakonec jsem ho ale nedokončila, prošla jsem skoro celou severní část, která vede po silnici a dvakrát při tom zmokla. Pak obloha zčernala úplně, tak jsem usoudila, že bouřku si venku střihnout nechci a zamířila domů. Ale je to tu pěkné, i koupat by se dalo (no, dalo - voda měla 22 stupňů Celsia).  Kdyby bylo horko... 


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Set piktogramů - nežádoucí chování

Set piktogramů - aktivity do školky