Lyžujeme na Javorníku

Letos je sněhu dost, ale nás na to lyžování nějak neužije. Po počátečním nadšení začal Bartoloměj sjezdovky bojkotovat, byli jsme sice párkrát na Javorníku, ale jen na dětském vleku. Na jednu stranu mi to vyhovuje, nemusím lyže obouvat já (fakt mě to hrozně nebaví, boty mě tlačí a vůbec), taky ušetříme, na druhou stranu bych ale chtěla, aby se to naučil... Možná, že za to mohou delší lyže, možná se víc bojí, nevím... Zkusila jsem, že bychom zase najali instruktora - to Bárta zaujalo. Jenže kvůli pražským jarním prázdninám jsou instruktoři nedostatkové zboží, to bych ho asi musela vzít ráno ze školy... Tak zase nic. No, uvidíme... Každopádně lyžovat jezdíme jen za superkrásného počasí, abychom si užili tu pravou horskou atmosféru:-)

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  
 
 
 
 





Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Set piktogramů - nežádoucí chování

Set piktogramů - aktivity do školky