Škola v přírodě - den 1.

Loni zvládl Bárt školu v přírodě u Máchova jezera spolu s asistentkou Katkou skvěle, tak jsme se těšili, že letos Bárt vypravíme do Krkonoš. Jenže... Tentokrát zafungovala vis maior a nepříznivé rodinné konstelace u naší asistentky Katky, takže to chvíli vypadalo, že Bárt nepojede nikam. Nakonec jsme se se školou domluvili na kompromisu - aby si Bárt školu v přírodě s kamarády alespoň zkusil, vyrazila jsem s ním jako doprovod na dva dny já. Pak už jsem měla domluvené něco dalšího (doktory, práci), takže zbytek týdne pak strávil Bárt s Katkou ve škole individuální výukou.

Školu v přírodě jsme zvládli:-) Tedy hlavně Bartoloměj, já jsem byla z těch neustále štěbetajících a pobíhajících dětí velmi rychle unavená. Obdivuji paní učitelku, s jakým přehledem to dává:-)

Tak stručná reportáž:-)

Den 1: Cesta autobusem v pohodě, Bartoloměj seděl s kamarádem Kubou, na Benecku jsme byli asi za hodinku a půl. Ubytování a zbytek dopoledne stráven na hřišti vedle chaty. Docela jsem koukala, jak se Bartoloměj zapojoval do fotbalu a dalšího blbnutí. V jídelně Bárt objevil svou tetu - chůvu Míšu z dětského koutku Technické univerzity, kam Bárt chodí v pátek odpoledne, když jsem v práci. Byla tu jako vychovatelka s jinou třídou, Bárt byl potěšen. Před obědem paní učitelka zabavila sladkosti - a byla toho nepředstavitelná kupa. V pokoji paní učitelky to vypadalo jako v cukrárně. A to jsme se na třídních schůzkách domluvili, že rodiče nebudou dávat dětem žádné sladké, protože Šimon má narozeniny a tím pádem sladkosti doveze. A to ještě během odpoledne děti přiznávaly další nalezený sladký kontraband. Ještěže to naše dítko nic takového nejí... Odpoledne jsme šli na výlet - cestou mezi loukami, kde byla řada zastavení pro děti, na kterých se plnily úkoly, jsme došli až k hradu Štěpánovice. Zpátky po silnici do kopce, můj krokoměr ukazoval asi 7 km. Bárt zvládl v jídelně večeři (bylo tu najednou asi 5 tříd a nepředstavitelný hluk), program po večeři jsme ale už vypustili a jako obvykle Bárt kolem 8 usnul. Děti to zalomily zhruba o hodinu až dvě později.





























Kontraband:





























































Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Set piktogramů - nežádoucí chování

Set piktogramů - aktivity do školky