Pracovní sešity na angličtinu

Bartoloměj je ve třetí třídě a má tím pádem ve škole jazyk, angličtinu. Je to trochu problém, protože Bárt nesnáší střídání učitelů... Takže to řešíme všelijak... Naštěstí se ale zase projevují ty hodiny strávené na youtube sledováním Elma apod. Spoustu slovíček umí bez toho, aby se je musel učit. Slovo carwash určitě ještě neprobírali:-)
Každopádně doma trochu procvičujeme. Nemám moc přehled v učebnicích, ale narazila jsem na docela pěkné pracovní sešity určené úplným začátečníkům. Vyhovují tomu, co by měly mít děti s Williamsovým syndromem - míň obrázků na stránku, přehlednost, slovíčka k naučení jsou psaná verzálkami.  A děti si tu procvičí i grafomotoriku a jemnou motoriku (samolepky). Cena navíc dost příznivá, tak jsem u Moniky Rejskové v e-shopu hned objednala:

  • Moje první Angličtina 3-4 roky
  • Moje první Angličtina 4-5 roky









v


Když už jsem byla v tom objednávání, přihodila jsem i dvě anglická pexesa, které jsem poslala rovnou do školy.
Vybavení domácnosti se mi docela líbilo, jsou to samé předměty každodenní potřeby. Druhé - barvy, čísla, tvary - mě moc nenadchlo. Ne, že by to nebyla důležitá slovíčka, ale provedení je hodně monotónní, takového pexeso by mě určitě nebavilo hrát...







Pokud potřebujete inspiraci, tak na webu Jiný svět (https://www.autismus-a-my.cz/) ji určitě najdete.
Čekají tu na vás knihy, pracovní sešity, výukové materiály nejen pro autisty, komunikační kartičky, didaktické hry. Monika má doma autistu Járu, takže ví, co naše speciální děti potřebují:-)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Set piktogramů - nežádoucí chování

Set piktogramů - aktivity do školky