Jaro v Pojizeří

Zatímco v neděli jsme si na Ještědu užili zimu, v pondělí jsme zažili jaro. Svítilo sluníčko, a tak jsme vzali babičku Doris a vyrazili na výlet. Chtěli jsme se projít po parku na zámku Sychrov. Bohužel, park byl pro veřejnost z technických důvodů zavřený, kácí se tam. Ok, je doba vegetačního klidu, proč ne? Jen nechápu, proč jsem o tom nenašla jedinou zmínku na jejich webu, který jsem právě z tohoto důvodu dopoledne studovala? Tak jsme se aspoň prošli po nádvoří...

















V obci mají i dětské pěkné hřiště, tak jsme se stavili aspoň tam.





Když už jsme byli vypraveni na výlet, tak jsme pokračovali dál k Turnovu. Napadlo mě jet na Dlaskův statek a projít se kolem Jizery.



Dlaskův statek je krásnou ukázkou zdejší lidové architektury, přes zimu je sice zavřený, ale to nám nevadilo. Kolem je to moc prima a dají se tu dělat dlouhé procházky.







Prošli jsme se po zdejší ostrově.







Bartoloměj vyzkoušel místní herní prvky.



Přes most jsme pak přešli Jizeru a šli se podívat na turnovskou stranu. Jaro je tu.











Závěr výletu jsme si ještě zpestřili - babička s Bártem šli pěšky do Turnova, já jsem se tam mezitím přesunula autem a počkala na ně na náměstí. Krásně to zvládli, Bárt vůbec nezlobil.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Set piktogramů - nežádoucí chování

Set piktogramů - aktivity do školky