Odjinud - Justýnka na Nově

Justýnka je holčička z Pardubic, která má stejně jako Bartoloměj Williamsův syndrom. A další, co je v rámci této diagnózy spojuje, je synostoza předloktí - oběma jim srůstají kosti na rukou, což jim omezuje rotaci a pohyb.
Justýnka se před pár dny objevila v hlavních zprávách na Nově - parta hokejbalistek z Přelouče pro ní nafotila kalendář. Myslím, že se o Williamsově syndromu zase o něco víc ví:-)







Ještě jedna reportáž - z prosince:

http://tn.nova.cz/zpravy/domaci/nemocna-justynka-3-potrebuje-specialni-peci-pomohly-ji-sportovkyne-z-prelouce.html


Pokud byste chtěli Justýnce pomoci, můžete se zapojit do sbírání víček od PET lahví.
Malé kulaté pro Justýnu

Jmenuji se Justýna Svobodová , jsou mi 3 roky a narodila jsem se s Williamsovým syndromem. Mám spousty zdravotních problémů a středně těžkou mentální retardaci. Potřebuji pomoc a dohled 24hod denně Mužete mi prosím pomoci, když nebudete pet víčka házet do koše, ale schovávat pro mě a moje maminka pak výměnou získá peníze.

Peníze, které získáme, tak použijeme na osobní asistenci, která měsíčně stojí 6000 Kč, synergická rehabilitace 500kč/hod, hiporehabilitace 200kč/hod, muzikoterapie a kdyby něco zbylo, tak na Justýnčiny první lázně.



Víčka zasílejte na adresu Justýna Svobodová, ČSA 2197, 530 02 Pardubice.



Více informací na:
https://www.facebook.com/ pages/ Malé-kulaté-pro-Justýnku/ 285661474888593



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Set piktogramů - nežádoucí chování

Set piktogramů - aktivity do školky