Willík - prezentace pro dárce

V rámci Pacientské akademie, kterou momentálně navštěvuju, jsme se před vánoci věnovali tvorbě prezentace pro dárce. Aneb - jak přesvědčit potencionálního sponzora/dárce, že má spolupracovat právě s námi.


Tvorba prezentace pro dárce - Olga Medlíková, neziskovky.cz
Cílem workshopu je posoudit prezentace účastníků z hlediska prezentačního a argumentačního, poskytnout účastníkům zpětnou vazbu k jejich prezentacím a dát jim doporučení, jak je ještě posílit. Workshop je zaměřen na praktický trénink potřebných dovedností, jak přesně zaměřit prezentaci vůči konkrétnímu komunikačnímu partnerovi, aby následné jednání přineslo maximální efekt.
Obsah kurzu:
  • Tvorba prezentace s ohledem na typ komunikačního partnera
  • Definice užitků jako základ úspěšné prezentace
  • Které argumenty posílí vliv prezentovaného tématu a kterým se vyhnout
  • Tipy a triky pro dobrou prezentaci
  • Modelové prezentace a zpětná vazba k nim

Přípravě jsem věnovala několik hodin, vzhledem k tomu, že jsem to narozdíl od většiny účastníků "už někdy dělala", nedopadlo to nejhůř a byla jsem vcelku pochválena, až na nějaké drobnosti. Jen mám dodat více emocí  - "teplý lidský příběh" se tomu v novinářské hantýrce myslím říká. A taky bych neměla mluvit tak rychle, jak mluvím.
Prezentaci jsem "doupravila" podle připomínek a výsledek si můžete prohlédnout:-)
A kdybyste náhodou chtěli Willíka podpořit - můžete:-)





            

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Set piktogramů - nežádoucí chování

Set piktogramů - aktivity do školky