Čtvrtý týden v září

Co jsme to dělali minulý týden? Jo, už vím...

V pondělí se Bárt těšil do školky, protože očekával, že bude canisterapie s Donášem. Jenže Standa s Donášem budou letos až od října, tak byl Bartoloměj poněkud zklamaný... Ostatně - vůbec je to zatím se školkou takové "neusazené". Bártovi se tam dokonce po ránu moc nechce... Podle Lídy je letos třída poněkud hlučnější (ostatně 11 kluků a jediná holčička...), pár dětí má ADHD, zatím se s nimi nedaří moc aktivit... Asi to bude chtít čas... Na druhou stranu ale Lída Bartoloměje docela chválí - zvládá už chodit na procházky za ruku s nějakým dítětem, dvakrát někomu bez protestů půjčil koloběžku, občas s někým kooperuje při hraní, po ránu cvičí, zase začal jíst polévku... Uvidíme. Možná bude problém i ve změně učitelek - jedna paní učitelka odešla na mateřskou, druhá je na operaci s očima, takže většinu času má děti zatím na starosti nová paní učitelka, která právě dostudovala...

Pár fotek od Lídy z hřiště:



V pondělí bylo venku moc pěkně, tak jsme s Bártem odpoledne vyjeli na krátký výlet do Vratislavic - za koníky a k místním pivovarským rybníkům. Nakrmili jsme kachny, Bartoloměj se vyblbnul na posekaném poli, pěkné to bylo.



Ovšem poté, co jsme se vrátili v podvečer domů, se mi udělalo špatně. Zvracení, zimnice, teplota, bolest hlavy, tak jsem strávila noc na úterý. Bylo mi neskutečně zle... Takhle nějak si představuju otravu metylalkoholem - na umření. V úterý jsem zvládla akorát odvézt Bárt do školky, přivézt ho zpět a uvařit mu oběd. Zbytek dne v poloze vodorovné s hadrem na hlavě, Bárt strávil krásný den u počítače a u televize... No, hlavně, že to ode mne nechytil...

Ve středu se mi udělalo o fous líp, takže jsme s Bartolomějem absolvovali i muzikoterapii (http://bartolomej.mujblog.info/hracky-a-pomucky/muzikoterapie-zari-2012), jinak ale opět poměrně volný den. Jen babička volala, že neví, jestli bude moci Bárta hlídat, že je jí už druhý den strašně zle od žaludku. Ujistila jsem jí, že je to dvoudenní záležitost, neb jsem to právě absolvovala - a měla jsem pravdu. Večer jsem klidný den završila několika díly seriálu Dexter - o sympatickém psychopatickém sériovém vrahovi:-) Zdá se, že po House, M.D. a Big Bang Theory to bude další seriál, který si s chutí střihnu celý:-)

Čtvrtek - do knihovny pro novou zásobu pro Tomáše, krátká zastávka v MC Krtečke, kde Petr Č. vymýšlí nějaký projekt vzdělávání rodičů dětí s handicapam, uvidíme, co z toho vyleze. A pak už jen přesun na venkov, neb babička se dle mé předpovědi doopravdy zotavila a byla ochotná si naše milé vnouče na víkend ponechat. A tak Bartoloměj prožil opět velmi zábavný víkend na venkově - zvládl soutěž mladých hasičů na hřišti, návštěvu v Hostěnicích u tety Jany (byl prý značně vykolejen z toho, že se u nich na chalupě nezouvá - chtěl si prý neustále sundavat botičky), u sousedů si pohrál se psem Jackym, který mu aportoval, o kohoutech, ohníčcích, zalévání a stěračích nemluvě.

A co já? Já jsem relaxovala s Lucií - vyrazily jsme do Posázaví, do města, o jehož existenci jsem neměla ani tušení - do Trhového Štěpánova. Pěkné to tu mají - židovský hřbitov, kostel sv. Bartoloměje, v sousední vsi jsem se byla mrknout na mlýn Peklo, kde by se snad měl příští léto konat tábor FEWS pro děti s Williamsovým syndromem. Do Zruče nad Sázavou jsme se vypravily (nádherně opravený zámek a park), v Kácově čestvý mošt ochutnaly, pobavily jsme se nad aktuálními rozhlasovými zprávami z Chrastavy, no pohoda. V sobotu jsme se pak zastavily na hradě Sion a zbytek dne strávily v Kutné Hoře, se zastávkou ve vsi, která nese stejné jméno jako ta má rodná - v Nových Dvorech. Odpočinula jsem si, hurá.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Set piktogramů - nežádoucí chování

Set piktogramů - aktivity do školky