ZTP/P ... část druhá?

Už to bude rok, co jsem požádala pro Bárta o ZTP/P...

Od té doby jsem paní na Praze 1 párkrát mejlem zaurgovala, také jsem ji ohlásila, že jsme se odstěhovali, vždycky mi pěkně odpověděla s tím, že pořád nemá ten posudek s lékařské posudkové služby v Kartouzské a nemůže tedy rozhodnout. Mám si tam prý volat (já, ne ona!) A tam to pochopitelně nikdo nebere. Už jsem tam chtěla vyrazit, ale pak jsme začali řešit věci kolem PnP (další zábavná kauza), tak jsem urgovala jen mejlem. Před prázdninami jsem vyrazila na sociální odbor Magistrátu, překvapilo je, jak to dlouho trvá a slíbili to popohnat. S nástupem do školky, kdy jezdíme autobusem přes půl města, jsem usoudila, že zase začnu jednat. A s dopisem, který jsem dnes dostala z Magistrátu, Vás musím seznámit...

Vážená paní Kubíková,
ve věci mimořádných výhod pro Vašeho synka, Vám sděluji následující.
Úřad městské části Praha 1 nemůže ve věci mimořádných výhod rozhodnout, neboť do dnešního dne neobdržel od Pražské správy sociálního zabezpečení posudek o zdravotním stavu Vašeho syna. Dne 29.06.2010 urgoval úřad vypracování posudku písemně, do dnešního dne neobdržel odpověď ani posudek. Nečinným orgánem je tedy v daném případě Pražská správa sociálního zabezpečení. Opatření proti jeho nečinnosti může provést pouze Česká správa sociálního zabezpečení, která je jeho nadřízeným orgánem. Pokud tedy zvažujete podání stížnosti nebo žádosti na ochranu před nečinností, budete muset zaslat své podání na ČSSZ.
Adresa:
Česká správa sociálního zabezpečení
Odbor metodiky LPS
Křížová 25
225 08 Praha 5
Telefonicky jsem věc projednala s pracovnicí Úřadu MČ Prahy 1, která přislíbila, že bude znovu písemně urgovat vyřízení u PSSZ.
Lituji, že Vám nemohu podat příznivější zprávu.
S pozdravem


Zdá se mi to? Budu tedy muset sepsat žalobu o náhradu škody způsobené nesprávným úředním postupem? Zda se, že nic jiného nezabere. A žalovat je budu muset asi všechny...

Komentáře

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Set piktogramů - nežádoucí chování

Set piktogramů - aktivity do školky