Logopedické obrázky - citoslovce

Dostala jsem od naší paní logopedky dr. Jancíkové pro Bartoloměje obrázky s citoslovci, která mají povzbuzovat ve vydávání zvuků. Měla jsem za úkol obrázky ofotit, vybarvit (většinu vybarvila Bártova babička z Nových Dvorů, díky), zalaminovat a pak vybrat vždy tak cca 10 obrázků, ty Bártovi opakovaně ukazovat, vydávat zvuky, které představují, příp. ho nechat ukazovat, co na obrázcích je a zároveň ho povzbuzovat v tom, aby se pokoušel opakovat. Po čase obrázky obměnit - vyměnit, doplnit. Bartoloměj si tyhle obrázky docela oblíbil, zvlášť, když se u toho náležitě blbne a přehání. Nejradši má Fuj, Kšá, Ne Ne a Kých:-)

Pár jsem Vám jich naskenovala (některé se mi nepovedly, není dole úplně vidět to citoslovce - není ale problém při vytištění dokreslit černáým fixem), několik jich sem dávám na ukázku, ostatní jsou ve větší velikosti ke stažení na tady. Nejsou to zdaleka všechny obrázky, které máme, jen pár náhodně vybraných.

Pokud by Vás obrázky zaujaly, dejte vědět, naskenuju postupně další.


















Komentáře

  1. Dobry den, mohla bych Vas moc poprosit. Nikde nemuzu karticky sehnat. Nemohla byste mi poslat jeste par dalších obrázku na e-mail: pajat@email.cz. Byla bych vam moc vděčná. Dekuji Folprechtova

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, omlouvám se, je to 13 let starý článek, vůbec netuším, kde kartičky skončily...

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Set piktogramů - nežádoucí chování

Set piktogramů - aktivity do školky