Járova maminka dnes dala na facebook odkaz na stránku BBC, odkud je možné vytisknout si fotku, obrázek, znak v Makatonu a anglický název řady věcí. Zaujalo mě to, ale protože znakování by nás asi mátlo, rozhodla jsem se, že to zkusím trochu modifikovat pro naše potřeby (využila jsem k tomu přestávku na oběd, ostatně venku příšerně sněží...). A výsledek vidíte níže - nechala jsem fotku a obrázek a přidala název v češtině (taková podpora budoucího globálního čtení). Dá se to používat dohromady i zalaminovat zvlášť a přikládat. Co si o tom myslíte? My to s Bártem zkusíme:-)

Pár obrázků na ukázku, jinak jsem jich předělala většinu - jsou tady, odkud si je můžete stáhnout.













Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Set piktogramů - nežádoucí chování

Set piktogramů - aktivity do školky