Prošvihnutá Mikulášská besídka u Bobků

Na sobotu jsme byli pozvaní k Bobkům do Újezda nad Lesy na Mikulášskou besídku. Bartolomějovi nebylo dobře, Tomáš tedy hlídal a jela jsem jen já.

Nějak ty děti rostou...

Hlavně z Marušky je už velká dlouhovlasá slečna. Jáchym je pořad hodný blonďatý kluk, kterému role čerta moc neseděla. Justýnka byla za krásného andílka. Ondřej se zotavuje se svých úrazů - před čtrnácti dny si prokousl jazyk (spousta stehů, neměla jsem sílu to vyfotit), v létě strávil 14 dní v Motole na JIPce poté, co projel automatickou bránou u vrat a pohmoždil si spoustu vnitřních orgánů (játra, ledviny, slinivka...). Kryštof začal chodit do první třídy, říkal, že ho to nebaví, ale prý kecá. No a Mikuláš pořád mluvil, převlékal se do divných kostýmů - a vyprávěl nám, že má na víkend za odměnu doma třídního potkana... A nejvíc mě dostal, když jsem mu předávala dárek od Mikuláše (byla to lodička na principu parního stroje) se slovy, že to sice prý není pro děti, ale že to u něj určitě nebude vadit. "Nebude to prezervativ?", zeptal se. Je mu deset.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Set piktogramů - nežádoucí chování

Set piktogramů - aktivity do školky