Pondělní odpoledne u babičky Doris



Bartoloměj vždycky jednou či dvakrát v týdnu stráví odpoledne u babičky Doris. A ona mi pak píše, jak to s Bártem u nich tentokrát proběhlo:-)

Tak venku jsme byli asi 20 minut. Nemohla jsme ho dostat do kocarku, pesky po silnici taky nechtel zaboha. Tak jsme byli na zahrade. Vzadu na slunicku akorat zjistil, ze ve vane neni voda a ztratil zajem, tak jsme postavali ve stinu pred barakem, az nas to prestalo bavit, Bartik furt bouchal do dveri, chtel dovnitr, tak jsme sli. Po pul ctvrty o jidlo vubec nestal. Dal si asi pet lzicek a dost. Rev, zachvaty, vztek. Tak jsme si hrali. Byl fajn. V pul paty sam objevil sklenicku s jidlem a prinesl mi ji. Tak jsme to do peti hodin vsechno snedli. Chodil kolem mne a kazdou chvili si prede mne stoupl s otevrenou pusou. Dokonce mi prinesl sklenicku i pote, co uz byla prazdna. Pak jsem mu hrala na tu foukacku, byl celej stastnej, uplne zaril. Kdyz jsem chtela prestat, tak mi ji cpal znovu do pusy. No pohoda. Ahoj. D.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Set piktogramů - nežádoucí chování

Set piktogramů - aktivity do školky