Máme rýmu a kašel ...

V pondělí se Bartoloměj probudil s teplotou 38,2 C. Čípek panadolu zabral na tři hodiny, teplotu měl pak Bárt ale až do večera, léky neléky. V úterý už bez teploty, ale hodně unavený. A zase nechtěl jíst, nepomohla ani babička Doris. Ve středu se to začalo lepšit, minimálně nálada se trochu zvedla. Přesto ale ještě ve čtvrtek pravidelně odsáváme - Bartoloměj zacíná brečet už ve chvíli, kdy zahlédne v mých rukou odsávačku, nebo když vidí, že zapojuju vysavač (máme ten výkřik moderní techniky, ARIANNA BABYVAC).

Ve čtvrtek jdeme dokonce na chvíli ven - do Alberta. Cesta to byla dlouhá, Bárt se nechtěl nechat nést, ale chtěl se válet v louži... Válet sem ho nenechala, ale kleknutí do vody jsem nezabránila. No a pak jsem ho nesla, takže jsme byli stejně nakonec špinaví oba.

Večer jsem se vyrazila kulturně vyžít a zapomněla zamknout. Na autorském čtení Václava Větvičky mě zastihla sms od Tomáše, že Bárt nepozorovaně odešel z bytu a potmě došel o patro výš, do osmého... Objevitel... Naštěstí ho Tomáš našel a odnesl domů, jinak by pokračoval až do jedenáctého. Budeme mu muset dát na krk cedulku: Já jsem Bartoloměj, neumím mluvit, bydlím v 7. patře:-) Ale jak ho znám, tak si ji asi ztrhne, takové věci na sobě nesnese. Tak nevím...

V pátek zase nic moc - Bárt kýchá, rýma mu teče a kašle... A venku je kalamita - koukáme z okna na zásah Policie u prvních zmačkaných plechů...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Set piktogramů - nežádoucí chování

Set piktogramů - aktivity do školky