Andělské radovánky v MC Krteček



Do libereckého mateřského centra Krteček se dnes dopoledne slétli andělé. A že jich bylo - malí, velcí, blonďatí, tmavovlasí... V rámci Andělských radovánek si společně zazpívali a zatancovali, vyrobili andělskou čelenku či mávátko, prošli se po přehlídkovém molu a odnesli si i malý dáreček. Čert ani Mikuláš nikomu nechyběl:-)

Ovšem můj zážitek?

Děti v bílém převlečené za andílky, písničky, divadlo. Krásné to bylo. Ovšem hafo lidí, nedovolila jsem Bártovi ani lézt do notebooku člověka, který tam chtěl promítat, ani lézt pod trampolínu, kde skákaly děti ani hrát na klavír, když děti zpívaly a nechtěla jsem ani aby se válel na zemi pod nohama ostatních.. Dostal úplně hysterický záchvat, byl zcela nezvladatelný, začal kousat - mě i málem i děti kolem. Chtěla jsem ho uklidnit jídlem, no do stoličky jsem ho dostala násilím, přesnídávku mi schodil do klína. Nebyla jsem vůbec schopná ho zvládnout, tak jsem ho v tom bílém, v bačkorách prostě zmítajícího a ječícího popadla, hodila do auta a jeli jsme domů. Prostě nejpříšernější matka. No a pak těch 7 pater pěšky... Opravdu děs a běs. Kdyby mi v tu chvíli někdo nabídl dva měsíce v klidném prostředí Bohnic, jdu do toho...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Set piktogramů - nežádoucí chování

Set piktogramů - aktivity do školky