Kardiologie 14.10.2008

Včera večer máma zjistila, že už zase uplynulo čtvrt roku a že zítra v 10:20 máme být na kardiologii u dr.Žďánské. No nazdar....
Bylo to hrozné, jako vždy. Ale tentokrát se i přes můj usilovný odpor podařilo udělat EKG. Jenže pak přišli do čekárny lidé s maličkatým uplakaným miminkem (nemůžu slyšet dětský pláč) a byl konec. Pak už jsem jen brečel a ječel, nepomáhalo pouštění stihačky, hudebních hraček, uklidňování mámy. Jen maličko mě zajímal ultrazvuk, když se tam hlasitě zaznamenávaly ozvy, ale stejně jsem břečet nepřestal. Aortu prý paní doktorka změřila - žádná změna, ale plicnice, které jsou u mě mnohem důležitější, se nepodařily... Tak zase v lednu - 20.1. v 10:20. Jediná výhoda - už nemusíme platit pokaždé 30 Kč - prý je to nějaká dohoda, že když chodíme do Motola a platíme tam, tak tady nemusíme (máma byla ráda, zapomněla si totiž rozměnit...).
Máma se dnes dívala na webu na organizace, které ji doporučila Milena Urbanová z péče.
  • tak asistenti až od 3 let věku - Easy handicap help
  • ale hiporehabilitace a hipoterapie by snad byla možná - stojí to 130 Kč za 20 minut, budeme ale muset asi zajít za dr.Šípem pro potvrzení od neurologa. Je to v Hanychově a mohlo by to být moc fajn. Až se vrátíme, zavoláme tam. http://www.os-svitani.cz/provoz.php
Odpoledne jedeme k babičce.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Set piktogramů - nežádoucí chování

Set piktogramů - aktivity do školky